مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 14:352018-10-20سياسي

دشمن با شکست در جبهه نظامی قصد انتقام در جبهه اقتصادی دارد


فرمانده قرارگاه انصار سپاه عاشورا گفت: دشمن با شکست در جبهه نظامی قصد انتقام از جمهوری اسلامی در جبهه اقتصادی را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ پاسدار عباسقلی احمدزاده در یادواره سردار شهید عباسقلیزاده گفت: مردم و مسئولان همت کنند همچنانکه در بعد نظامی و صنایع دفاعی ایران اسلامی در بهترین وضعیت قرار دارد، در بعد اقتصادی و فرهنگی نیز با تکیه بر توانمندی های داخلی این امر میسر است و برای تحقق آن، کار جهادی لازم و ضروری است.

وی افزود: دولت و مجلس و همه ما مدیون شهدا هستیم و اقتدار امروز ما به برکت خون شهدا در طول 8 سال دفاع مقدس و تداوم این امر در سایه ایثارگری های فرزندان ایران اسلامی در جبهه مقاومت است.

وی یادآور شد: استکبار جهانی با تمام وجود در خدمت گروه های تکفیری و داعش بود، اما رزمندگان جبهه مقاومت با ایثارگری های خود توطئه هایشان را در نطفه خفه کردند و امروز با شکست مفتضحانه سوریه را ترک کردند و این به برکت خون شهدای جبهه مقاومت است.

سرهنگ احمدزاده بر تبیین و تشریح اهداف و آرمان های والای شهدا به نسل حاضر و آیندگان تأکید کرد و گفت: شهدا محور وحدت و یکپارچگی در جامعه اسلامی هستند و این شهدا همه وجودشان را برای بقای دین، حفظ آبروی ملت و شوکت ایران اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند و راه آن ها باید با قدرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با شکست در جبهه نظامی قصد انتقام در جبهه اقتصادی دارد

دشمن با شکست در جبهه نظامی قصد انتقام در جبهه اقتصادی دارد