مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 14:252018-10-20بين الملل

معاون خزانه داری آمریکا: ایران تعهداتش در FATF را به سرعت اجرا کند


معاون وزیر خزانه داری آمریکا در بخش حمایت مالی از تروریسم گفت: از ایران انتظار داریم به سرعت تعهداتی که مدت ها پیش در سطح بالایی تقبل کرده بود را اجرا کند.

- معاون خزانه داری آمریکا: ایران تعهداتش در FATF را به سرعت اجرا کند معاون وزیر خزانه داری آمریکا در بخش حمایت مالی از تروریسم گفت: از ایران انتظار داریم به سرعت تعهداتی که مدت ها پیش در سطح بالایی تقبل کرده بود را اجرا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رادیو لیبرتی اروپا، گروه اقدام مالی تا فوریه 2019 به ایران مهلت داده است تا اصلاحات لازم را برای رسیدن به استاندارهای بین المللی اعمال کند که در غیر این صورت اقتصاد ایران با چالش هایی رو به رو است و تحریم های بیشتری را متحمل خواهد شد.

گروه اقدام ویژه مالی در نوزدهم اکتبر به ایران هشدار داد اگر به تعهدات خود عمل نکرده و قوانینی علیه حمایت مالی از گروه های تروریستی وضع نکند، ایران را در لیست سیاه قرار خواهد داد.

این گزارش با اشاره به تصویب چند قانون در مجلس ایران، علیه حمایت مالی تروریسم برای اتخاذ استاندار های جهانی آورده است که گروه اقدام معتقد است تنها به قوانینی که کاملا پروسه تدوین و تصویب قانونی را طی کرده باشند رسیدگی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون خزانه داری آمریکا: ایران تعهداتش در FATF را به سرعت اجرا کند

معاون خزانه داری آمریکا: ایران تعهداتش در FATF را به سرعت اجرا کند