مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 13:402018-10-20فناوري

اقدامات مخابرات ایران برای پوشش حداکثری ارتباطات اربعین


مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان این که این شرکت با استفاده از تمام توان فنی و عملیاتی در حوزه شبکه، سیستم های انتقال، تلفن ثابت و دیتا آماده پوشش حداکثری مراسم اربعین حسینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمجید صدری با تشریح اهم اقدامات شرکت مخابرات ایران در مناطق مخابراتی و زائرپذیر در استان های خوزستان، ایلام و کرمانشاه اظهار کرد: در حوزه شبکه دسترسی فیبر، عملیات فیبررسانی به نقاط مرزی استان خوزستان انجام شده و امکان راه اندازی تلفن ثابت در پایانه های مرزی چذابه و شلمچه ایجاد شده است.

او گفت: نصب و راه اندازی سایت های پرتابل، شبکه دسترسی فیبر و افزایش پهنای باند در مناطق مخابراتی استان های خوزستان، ایلام و کرمانشاه در حال اجرا و پیاده سازی است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اعلام این که سایت نسل سوم همراه اول شهید آوینی چزابه خوزستان به جهت تکمیل پوشش مسیر زوار اربعین حسینی، نصب و راه اندازی شده افزود: در حوزه سیستم های انتقال، پهنای باند لازم تمام اپراتورها تأمین شده و با به کارگیری حداکثر ظرفیت نیروی انسانی و تجهیزات، پایداری ارتباطات در مسیرهای تردد و اماکن حضور زوار اربعین حسینی فراهم شده است.

وی ادامه داد: فعال سازی و تکمیل سایت های همراه اول در منطقه، طراحی و اجرای لینک دوم ارتباطی STM64 از سوسنگرد به مرکز انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات مخابرات ایران برای پوشش حداکثری ارتباطات اربعین

اقدامات مخابرات ایران برای پوشش حداکثری ارتباطات اربعین