مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 13:352018-10-20بين الملل

استرالیا در کنفرانس سرمایه گذاری عربستان شرکت نمی کند


به دنبال کشته شدن خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول، استرالیا اعلام کرد در کنفرانس طرح سرمایه گذاری آینده (داووس در صحرا) در عربستان مشارکت نمی کند.

- به دنبال کشته شدن خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول، استرالیا اعلام کرد در کنفرانس "طرح سرمایه گذاری آینده" (داووس در صحرا) در عربستان مشارکت نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پس از اینکه جمال خاشقجی، روزنامه نگار و منتقد عربستانی دوم اکتبر به دنبال ورودش به کنسولگری کشورش در استانبول ترکیه ناپدید و حالا عربستان به قتلش اعتراف کرده است، وزارت خارجه استرالیا اعلام کرد، هیچ مقامی از این کشور در کنفرانس طرح سرمایه گذاری آینده (داووس در صحرا) شرکت نمی کند.

وزیر خارجه استرالیا در بیانیه ای امروز (شنبه) گفت، دولت استرالیا تصمیم خود مبنی بر شرکت نکردن در نشست سران اقتصادی در عربستان را در پی اعتراف ریاض به قتل خاشقجی اعلام کرد.

وی افزود، اخبار بازداشت 18 شهروند سعودی که در قتل خاشقجی دست داشتند و برکناری مقامات ارشد اطلاعاتی عربستان درباره این موضوع موجب شد دولت استرالیا این کنفرانس را تحریم کند.

استرالیا این تصمیم را در چارچوب تحریم کنفرانس طرح آینده سرمایه گذاری اتخاذ کرد که قرار است به ریاست محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان روز سه شنبه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرالیا در کنفرانس سرمایه گذاری عربستان شرکت نمی کند

استرالیا در کنفرانس سرمایه گذاری عربستان شرکت نمی کند