مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 12:152018-10-20پزشكي

اعزام 31 کارشناس بهداشت محیط به عراق همزمان با مراسم اربعین


با توجه به اهمیت کنترل عوامل محیطی به ویژه آب و غذای زائرین اربعین حسینی، مرکز سلامت محیط و کاروزارت بهداشت با هماهنگی کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین کشور در قالب تیم سلامت مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تعداد 31 نفر از کارشناسان .

- رییس اداره بهداشت موادغذایی و بهسازی اماکن عمومی وزارت بهداشت خبر داد اعزام 31 کارشناس بهداشت محیط به عراق همزمان با مراسم اربعین با توجه به اهمیت کنترل عوامل محیطی به ویژه آب و غذای زائرین اربعین حسینی، مرکز سلامت محیط و کاروزارت بهداشت با هماهنگی کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین کشور در قالب تیم سلامت مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تعداد 31 نفر از کارشناسان مهندسی بهداشت محیط را به کشور عراق اعزام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس سیدرضا غلامی - رییس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: یکی از مزیت های تیم اعزامی نسبت به سال های قبل همراهی پنج نفر از کارشناسان بهداشت محیط خانم همراه تیم اعزامی است.

تعداد 9 نفر از کارشناسان بهداشت محیط اعزامی در نجف اشرف، 10 نفر در کربلای معلی و 10 نفر در بین راه نجف به کربلا و 2 نفر در کاظمین مستقر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 31 کارشناس بهداشت محیط به عراق همزمان با مراسم اربعین

اعزام 31 کارشناس بهداشت محیط به عراق همزمان با مراسم اربعین