مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 11:102018-10-20اقتصادي

آغاز بازسازی باند دوم مهرآباد از اردیبهشت 98


مدیرکل فرودگاه مهرآباد اعلام کرد که پس از بازسازی یکی از باندهای این فرودگاه و آغاز رسمی بهره برداری از آن بازسازی باند دوم این فرودگاه نیز در دستور کار قرار دارد.

- میرسعید صفی نیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه یکی از مهم ترین پروژه هایی که از چند سال قبل در فرودگاه مهرآباد کار ساخت و بهره برداری از آن در دستور کار بود، طرح نوسازی و بازسازی باند 29 راست فرودگاه بود که خوشبختانه پس از چند سال کار اجرایی چند روز قبل با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری نهایی رسید.

به گفته وی، این باند مهم که می تواند بخش قابل توجهی از ترافیک پروازی فرودگاه را مدیریت کند با به روز ترین امکانات موجود در سطح جهان ساخته شده و می تواند برای سال های طولانی پروازها را در این عرصه مدیریت کند.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد با بیان این که با بهره برداری باند راست حالا نوبت به بازسازی باند 29 چپ فرودگاه مهرآباد رسیده، تاکید کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این باند نیز باید در کوتاه ترین زمان ممکن مراحل مربوط به قراردادها و طرح های اقتصادی خود را پشت سر بگذارد تا در نهایت فضا برای آغاز کار اجرایی این طرح فراهم شود.

صفی نیا درباره چگونگی برنامه ریزی صورت گرفته در این حوزه توضیح داد: طبق طرح موجود باید مسائل قانونی و اسناد دولتی پروژه تا سه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بازسازی باند دوم مهرآباد از اردیبهشت 98

آغاز بازسازی باند دوم مهرآباد از اردیبهشت 98