مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 11:062018-10-20ورزشي

دعوای خونین در لیگ عربستان+عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، پس از پایان بازی 2 تیم فوتبال الاتحاد و احد در لیگ حرفه ای عربستان حسن معاذ مدافع 32 ساله ی تیم فوتبال الاتحاد، - در بازی تیم های فوتبال الاتحاد و احد در لیگ برتر عربستان 2 بازیکن با یکدیگر درگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، پس از پایان بازی 2 تیم فوتبال الاتحاد و احد در لیگ حرفه ای عربستان حسن معاذ مدافع 32 ساله ی تیم فوتبال الاتحاد، حسین عبدالغنی بازیکن احد را مورد ضرب و شتم قرار می دهد.

حسن معاذ پس از پایان این دیدار در ورودی رختکن منتظر عبدالغنی می ماند و پس از دیدن این بازیکن با او درگیر می شود که این درگیری باعث شکستگی سر عبدالغنی شد.

پس از این اتفاق عبدالغنی از حسن معاذ به پلیس جده شکایت می کند که به دنبال این اتفاق رییس هیئت مدیره ورزش عربستان خواستار بررسی دقیق علل این حادثه شد.

بر اساس این گزارش محی الدین کامل مدیر باشگاه الاتحاد عربستان درباره این موضوع گفته است نمی تواند در مورد پرونده ای قبل از اینکه از صحت آن اطمینان یابد صحبت اظهار نظر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوای خونین در لیگ عربستان+عکس

دعوای خونین در لیگ عربستان+عکس