مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 10:462018-10-20دانش

در برابر اشتباهات نشریات دانشجویی دنبال مچ گیری نباشیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، دکتر محمدرضا فراهانی در جمع اعضای حقوقدان کمیته های ناظر بر نشریات دانشگاهی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، - معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: نباید در برابر اشتباهات دانشجویان در نشریات دانشجویی به دنبال مچ گیری باشیم، بیانیه بزنیم و بخواهیم تند برخورد کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، دکتر محمدرضا فراهانی در جمع اعضای حقوقدان کمیته های ناظر بر نشریات دانشگاهی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، گفت: اگرچه قانون را باید اجرا کنیم، اما قانون دست ما را در نگاه به موضوعات در حداقل ها و حداکثر هایی باز گذاشته است.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: نشریات در حوزه فعالیت های دانشجویی برای ما دارای اهمیت بسیاری است و جایگاه مهمی دارد، زیرا اعتقاد داریم اندیشه رزی از مطالعه و قلم زدن شروع می شود و بر این اساس اصحاب نشریات و رسانه قشری فرهیخته محسوب می شوند.

وی به جایگاه نشریات در فعالیت های فرهنگی دانشگاه ها اشاره کرد و افزود: در دانشگاه اگر نشریات قوی باشند و در تراز آیین‎نامه‎های جمهوری اسلامی قلم بزنند؛ نشان دهنده رشد و پویایی در دانشگاه هستند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در برابر اشتباهات نشریات دانشجویی دنبال مچ گیری نباشیم

در برابر اشتباهات نشریات دانشجویی دنبال مچ گیری نباشیم