مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 10:252018-10-20ورزشي

تشریح جدیدترین قوانین داوری کشتی پیش از آغاز رقابت های قهرمانی جهان


کلینیک داوری رقابت های کشتی قهرمانی جهان با موضوع اجرای قوانین جدید داوری دیروز در محل برگزاری این رقابت ها برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کلینیک داوران رقابت های کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان روز گذشته (جمعه ) درسالن کنفرانس هتل لیون گاردن بوداپست مجارستان با حضور داوران المپیکی سراسر جهان ازجمله محمد ابراهیم امامی، اردوان صاحب و محمد مصلایی پور، سه داور 1s المپیکی کشورمان برگزار شد.

در این کلینیک داوری که با تدریس آنتونیو سیلوستری رییس کمیسیون داوری اتحادیه جهانی کشتی انجام شد دیگر مدرسین اتحادیه جهانی نیز حضور داشتند.

محمدابراهیم امامی رییس کمیسیون داوران کشورمان در مورد چگونگی برگزاری این کلاس اظهار داشت: آنچه در این کلینیک با نمایش فیلم های مرتبط تشریح و شفاف سازی شد، علاوه بر تاکید بر اجرای صحیح قوانین بدون اعمال سلیقه شخصی نکات مهم و جدیدی را نیز بهمراه داشت.

وی موارد مطرح شده در این کلاس را به شرح زیر اعلام کرد: - یکی از مهمترین وظیفه داوران در زمان انجام مسابقه، تشخیص کشتی منفی از کم کاری است و داوران باید کشتی منفی را از کم کاری تشخیص دهند.

برای مثال؛ در کشتی فرنگی که لازمه آن گارد سینه به سینه یا به عبارتی برای اجرای فنون بیشتر نیاز به تماس دو کشتی گیر با یکدیگر است، در صورتی که هر یک از کشتی گیران مانع تماس شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جدیدترین قوانین داوری کشتی پیش از آغاز رقابت های قهرمانی جهان

تشریح جدیدترین قوانین داوری کشتی پیش از آغاز رقابت های قهرمانی جهان