مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 10:052018-10-20سياسي

رابطه ای که بلاتکلیف است!


جمع کثیری از قشر جامعه امروز ما را نسل جوان تشکیل می دهد، جوانان دهه 60، 70 و نوجوان های دهه هشتادی که کمتر از یک دهه آینده، جوانان جامعه ایرانی محسوب می شوند؛ - یکی از دغدغه های بزرگ این نسل مهم و تاثیر گذار، هیجانات و غرایزی است که وجود آن برای یک نوجوان و جوان، کاملا عادی و لازمه سن اوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر جوان و نوجوانی با عقیده، فکر و ایدئولوژی خود، یک راه را برای پاسخ به این هیجانات و غرایز استفاده می کند و بر اساس تفکر و اندیشه خود، راهکار و پاسخی را به این غرایز طبیعی، صحیح دانسته و از آن دفاع می کند؛ رفاقت، دوستی، باهم بودن و.

همه این عبارات یک مفهوم است که امروزه درصد قابل توجهی، آن را برای پاسخ به نیاز خود لازم می دانند، برخی هم این روش را استارتی برای ورود به مسئله ازدواج بایسته عنوان می کنند.

در این میان برخی هم اعتقادی به ازدواج نداشته و به دلایلی، این گونه روابط را به ازدواج ترجیح می دهند؛ اینکه چرا مسئله نسل جوانِ امروز این موضوع شده است؟ و آیا باید به چنین رفتارها و توجیهاتی حق داد یا خیر؟ مسئله ای است که باید کارشناسانه مورد ارزیابی قرار گیرد.

در همین راستا طی نشستی در تحریریه ایسنا منطقه قم، این مسئله با حضور کارشناسان ارشد، اساتید و مشاورین دانشگاه، مورد ارزیابی و تحلیل قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابطه ای که بلاتکلیف است!

رابطه ای که بلاتکلیف است!