مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 09:452018-10-20پزشكي

اجرای طرح نظام ارجاع الکترونیک در 8 شهرستان گلستان


مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان از اجرای کامل طرح نظام ارجاع الکترونیک در 8 شهرستان استان خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم تا پایان سال این طرح در همه شهرستان های استان اجرایی شود.

- دکتر محمد دادجو در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به این که طرح ارجاع الکترونیک برای نخستین بار در کشور از گلستان آغاز شده است، اظهار کرد: نظام ارجاع در دو فاز رفت و برگشت در حال اجراست.

وی با بیان این که فاز رفت در همه شهرستان های استان در حال اجراست، افزود: فاز برگشت ابتدا در سه شهرستان آق قلا، علی آباد کتول و بندرترکمن اجرا شد و پس از آن در شهرستان های کردکوی، بندرگز، رامیان، گمیشان و آزادشهر نیز در حال اجراست.

دادجو خاطرنشان کرد: نظام ارجاع الکترونیک با هدف طبقه بندی و ارجاع صحیح بیماران به پزشک متخصص و ارجاع عادلانه بیماران به پزشک اجرا می شود.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: با اجرا سیستم نوبت دهی در قالب این طرح، پزشک یا مسئول پذیرش در همان روستا برای بیمار وقت می گیرد و مریض را به پزشک ارجاع می کند.

وی، یکی دیگر از مزایای اجرای این طرح را تشکیل پرونده سلامت الکترونیک دانست و خاطرنشان کرد: در پرونده سلامت الکترونیک بیماران همه سوابق بیماری و آزمایش ها ثبت می شود و در صورت نیاز این پرونده الکترونیک به هر پزشکی در هر کج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نظام ارجاع الکترونیک در 8 شهرستان گلستان

اجرای طرح نظام ارجاع الکترونیک در 8 شهرستان گلستان