مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 08:452018-10-20سياسي

توصیه های ناجا به زائران اربعین


قرارگاه اربعین نیروی انتظامی با نزدیک شدن به اربعین حسینی(ع) اطلاعیه ای صادر و نکاتی حائز اهمیت را برای زائران حسینی(ع) عنوان کرد.

- قرارگاه اربعین نیروی انتظامی با نزدیک شدن به اربعین حسینی(ع) اطلاعیه ای صادر و نکاتی حائز اهمیت را برای زائران حسینی(ع) عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی(ع) و تکریم حضور میلیونی مردم ایران اسلامی از اقصی نقاط کشور در این کنگره عظیم و میزبانی خوب مردم مرزدار در استان های ایلام و خوزستان و پایانه های مرزی مهران، چزابه و شلمچه از زائران حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) خواست به هنگام عبور از مرز نهایت صبر و حوصله را داشته باشند و در صورت بروز هرگونه مشکل با ماموران انتظامی همکاری لازم را به عمل آورند.

در این اطلاعیه آمده است: نیروی انتظامی به همراه سایر دستگاه های امنیتی و خدمات رسان از مدت ها قبل برنامه ریزی های لازم را برای تامین هرچه بیشتر امنیت زائران حسینی انجام داده است انتظار دارد با توجه به حجم بی شمار عاشقان امام حسین(ع) که هر روز بر جمعیت آن افزوده می شود نکات زیر از سوی عزاداران گرانقدر رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های ناجا به زائران اربعین

توصیه های ناجا به زائران اربعین