مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 04:412018-10-20بين الملل

صادرات آلمان به ایران کاهش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آماری که خبرگزاری رویترز امروز جمعه 27 مهر ماه استخراج کرده، نشان می دهد که از زمان خروج آمریکا از برجام، - انجمن بانک های آلمان اعلام کرد که پس از خروج آمریکا از برجام، صادرات آلمان به ایران کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آماری که خبرگزاری رویترز امروز جمعه 27 مهر ماه استخراج کرده، نشان می دهد که از زمان خروج آمریکا از برجام، صادرات شرکت های اروپایی به ایران کاهش یافته است؛ این در حالی است که آلمان و دیگر شرکای اروپایی اش در برجام، همیشه از تلاش برای حفظ این توافق چندجانبه بین المللی سخن گفته اند.

آمریکا روز 18 اردیبهشت سال جاری و در راستا عملی شدن یکی دیگر از قول های انتخاباتی دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور، از برجام خارج و 1+5 به 1+4 تبدیل شد.

مقامات دیگر کشور های باقی مانده در برجام و اتحادیه اروپا از آن موقع به بعد، از لزوم حفظ برجام و البته از الزامی بودن ادامه اجرای تعهدات برجامی ایران سخن گفته و می گویند.

آماری که امروز از کاهش صادرات آلمان به ایران خبر داده، حاصل کار تحقیقی انجمن بانک های آلمان است که به اختصار با عنوان BdB شناخته می شود.

در این گزارش آمده که در 8 ماه نخست سال جاری میلادی، صادرات به ایران 4 درصد کاهش داشته و افکنده شدن سایه تهدید تحریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات آلمان به ایران کاهش یافت

صادرات آلمان به ایران کاهش یافت