مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 02:302018-10-19فرهنگي

سازمان سینمایی دست از محافظه کاری بردارد


یک تهیه کننده سینما با انتقاد از اینکه حوزه هنری کم کاری خود در بخش تولید را با تحریم فیلم های بخش خصوصی جبران می کند، گفت: خانه سینما و اصناف سینمایی باید در برخورد با حوزه هنری قاطعانه عمل کنند.

- مردم هم می توانند برای حمایت از سینمای ایران و بخش خصوصی برای فیلم دیدن به سالن های متعلق به حوزه هنری نروند.

سید غلامرضا موسوی که خودش در مقطعی در مقام تهیه کننده فیلم هایش توسط حوزه هنری تحریم شده بودند، در گفت و گویی با ایسنا درباره اقدام تازه حوزه هنری مبنی بر نمایش ندادن فیلم عرق سرد به کارگردانی سهیل بیرقی با این استدلال که فیلم را خانوادگی تشخیص نداده و حق خود می داند که برای نمایش فیلم ها در سینماهای تحت اختیارش تصمیم گیری کند، بیان کرد: متاسفانه حوزه هنری نعل وارونه می زند و کم کاری خود را با روش هایی مثل عدم اکران برخی فیلم ها تلافی می کند تا از این طریق برای خود افتخار نزد مسئولان بخرد.

وقتی فیلمی مجوز نمایش وزارت ارشاد را که متولی صدور مجوز برای نمایش فیلم هاست می گیرد، اکرانش در تمام مراکز نمایشی کشور لازم الاجراست و این اقدام حوزه هنری سانسور مضاعف است.

او افزود: متاسفانه حوزه هنری بی عمل بودن خود را به این شکل دنبال می کند و شاید می خواهد نزد مدیران بالادستی خود با این رفتارهای منفی، خودی نشان دهد و کم کاری اش را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان سینمایی دست از محافظه کاری بردارد

سازمان سینمایی دست از محافظه کاری بردارد