مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1397 ساعت 23:452018-10-19سياسي

جشن افتتاح 1000 موزه در کشور/ موزه به سبدکالای خانوارها اضافه شد


بازدید از موزه به سبد کالای خانوارها اضافه شده است، به همین دلیل امیدوار است تا پایان دولت تدبیر و امید جشن تاسیس هزارمین موزه در کشور را برپا شود.

- معاون رییس جمهور معتقد است: بازدید از موزه به سبد کالای خانوارها اضافه شده است، به همین دلیل امیدوار است تا پایان دولت تدبیر و امید جشن تاسیس هزارمین موزه در کشور را برپا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در آیین اختتامیه چهل و یکمین اجلاس عمومی ایکوفوم (کمیته جهانی موزه شناسی) جمعه 27 مهر در موزه ملی ایران، گفت: در دولت تدبیر و امید اقدامات زیادی برای افزایش موزه ها انجام شده است،به اندازه ای که تا آغاز دولت یازدهم 450 موزه در کشور فعال بودند که در کمتر از سال گذشته 200 مورد به آنها اضافه شده است، بنابراین امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم افتتاح هزارمین موزه کشور را جشن بگیریم.

او یکی از مهمترین اقدامات مهم در این حوزه را افزایش رصد زیاد بازدیدکنندگان از موزه ها دانست وافزود: در نوروز امسال با اوج این بازدیدها مواجه بودیم و رکورد بی سابقه ای داشتیم، به نادازه ای که موزه ملی ایران روزانه میانگین 2450 نفر بازدیدکننده دارد، اما از سوی دیگر نوروز امسال این میزان به چند برابر رسید، یعنی در برخی از روزها، این میزان بازدید تعداد بازدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن افتتاح 1000 موزه در کشور/ موزه به سبدکالای خانوارها اضافه شد

جشن افتتاح 1000 موزه در کشور/ موزه به سبدکالای خانوارها اضافه شد