مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1397 ساعت 22:252018-10-19بين الملل

تصمیم امروز FATF موفقیت دیگری برای دیپلماسی تهران در برابر واشنگتن است


سخنگوی وزارت امور خارجه از تصمیم اخیر گروه ویژه اقدام مالی در تمدید تعلیق کشورمان از فهرست کشورهای مشمول اقدامات سخت مقابله ای مالی و بانکی استقبال کرد.

- تصمیم امروز FATF موفقیت دیگری برای دیپلماسی تهران در برابر واشنگتن است سخنگوی وزارت امور خارجه از تصمیم اخیر گروه ویژه اقدام مالی در تمدید تعلیق کشورمان از فهرست کشورهای مشمول اقدامات سخت مقابله ای مالی و بانکی استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهرام قاسمی با استقبال از تصمیم امروز گروه ویژه اقدام مالی (فاتف) در تمدید تعلیق کشورمان از فهرست کشورهای مشمول اقدامات سخت مقابله ای مالی و بانکی، آن را موفقیت دیگری برای دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تلاش های گسترده آمریکا دانست که با سوء استفاده از ریاست دوره ای خود بر فاتف و با کمک رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی در صدد بازگرداندن ایران به فهرست سیاه فاتف بود.

وی با ابراز خرسندی از اینکه اکثریت قابل توجه اعضای گروه ویژه اقدام مالی تحت تاثیر القائات سیاسی آمریکا و معدودی از متحدین آن قرار نگرفتند، در عین حال بخش هایی از بیانیه صادره که اقدامات ایران را کامل ارزیابی نمی کند، مورد انتقاد قرار داد.

وی با تاکید بر اینکه فاتف باید از انگیزه های سیاسی دوری جسته و تنها به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای فنی توجه نماید، گفت: بر اساس گزارشهای فنی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم امروز FATF موفقیت دیگری برای دیپلماسی تهران در برابر واشنگتن است

تصمیم امروز FATF موفقیت دیگری برای دیپلماسی تهران در برابر واشنگتن است