مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1397 ساعت 20:112018-10-19بين الملل

سناتور آمریکایی: باید در همه ابعاد روابطمان با ریاض تجدیدنظر کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کوری بوکر (Cory Booker) سناتور حزب دموکرات در مجلس سنای در جریان سخنانی در همایشی در دانشگاه آلن (Allen) ضمن انتقاد از سیاست واشنگتن در قبال ناپدید شدن جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد عربستان اعلام کرد: - سناتور ایالت نیوجرسی آمریکا اعلام کرد: باید در همه ابعاد روابطمان با ریاض تجدیدنظر کنیم؛ آنچه که هم اکنون در یمن رخ می دهد، یک بحران انسانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کوری بوکر (Cory Booker) سناتور حزب دموکرات در مجلس سنای در جریان سخنانی در همایشی در دانشگاه آلن (Allen) ضمن انتقاد از سیاست واشنگتن در قبال ناپدید شدن جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد عربستان اعلام کرد: باید در روابط خود با ریاض تجدیدنظر کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی، سناتور ایالت نیوجرسی در پاسخ به سوالی درباره خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی گفت: به سیاست واشنگتن در قبال ریاض نقد دارم.

مثلا آنچه که هم اکنون در یمن رخ می دهد، یک بحران انسانی است.

بوکر همچنین با تاکید بر ضرورت توقف فروش سلاح توسط آمریکا به عربستان سعودی، اظهار داشت: باید در تمامی ابعاد روابط خود با ریاض تجدیدنظر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور آمریکایی: باید در همه ابعاد روابطمان با ریاض تجدیدنظر کنیم

سناتور آمریکایی: باید در همه ابعاد روابطمان با ریاض تجدیدنظر کنیم