مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1397 ساعت 18:012018-10-19دانش

101 دانشجو مسموم شده اند/ رییس دانشگاه: نگویید مسموییت/ یک دانشجو: خونریزی کرده ام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی رغم این که دانشگاه تک جنسیتی کوثر که ویژه خواهران می باشد و تاکنون روند صعودی را در پذیرش و ثبت نام دانشجویان جدیدالورود داشته است، - 101 دانشجو مسموم شده اند/ رییس دانشگاه: نگویید مسموییت/ یک دانشجو: خونریزی کرده ام از روز چهارشنبه دانشجویان دانشگاه کوثر بجنورد به بیمارستان مراجعه می کنند.

تعداد دانشجویان اینک به 101 نفر رسیده است و مسئولان اوضاع را تحت کنترل می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی رغم این که دانشگاه تک جنسیتی کوثر که ویژه خواهران می باشد و تاکنون روند صعودی را در پذیرش و ثبت نام دانشجویان جدیدالورود داشته است، اما متاسفانه طی یکسال گذشته وضعیت سلف خود را با سیر نزولی مدیریت کرده است.

چندی پیش تعدادی از دانشجویان رفت و آمد گربه ها را به سلف گزارش داده بودند و از ورود حشرات موزی مانند سوسک و مگس در داخل آشپزخانه مطلع شده بودند.

خبری که هم اکنون در تیتر اول برخی سایت های خبری استان به چشم میخورد با عنوان مسمومیت بیش از 100 نفر از دانشجویان دانشگاه کوثر است.

طی بررسی و گزارش های میدانی گروه خبری خبرگزاری دانشجو، تمامی این دانشجویان در شب چهارشنبه، 25 مهرماه با خوردن غذای کوفته پس از احساس دلدرد شدید و حالت تهوع در همان شب به بیمارستان منتقل شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

101 دانشجو مسموم شده اند/ رییس دانشگاه: نگویید مسموییت/ یک دانشجو: خونریزی کرده ام

101 دانشجو مسموم شده اند/ رییس دانشگاه: نگویید مسموییت/ یک دانشجو: خونریزی کرده ام