مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1397 ساعت 13:202018-10-19بين الملل

آیا قطع اینترنت ایران امکان پذیر است؟


یک کارشناس رسانه درباره ادعای آمریکا مبنی بر قطع اینترنت ایران گفت:«اگر چنین عملی اتفاق بیفتد، اختلالات زیادی برای سایت ها و اپلیکیشن ها در جهان به وجود می آید.

- یک کارشناس رسانه درباره ادعای آمریکا مبنی بر قطع اینترنت ایران گفت: اگر چنین عملی اتفاق بیفتد، اختلالات زیادی برای سایت ها و اپلیکیشن ها در جهان به وجود می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند نوشت: ماجرای 13 آبان فارغ از بحث تحریم، ابعاد جدیدتری نیز پیدا کرده است؛ این بار بحث قطع اینترنت ایران توسط آمریکا مطرح شده و این خبر را رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفته است.

مسأله اکنون اینجاست که تا چه اندازه می توان احتمال داد که قطعی اینترنت عملی می شود و این کار با توسل به چه مکانیسم هایی صورت می گیرد و در مقابل آیا راه مقابله با این مدعا از سوی ایران وجود دارد.

برخی از صاحبنظران معتقدند که با ایجاد شبکه ملی اطلاعات می توان تدبیری برای مقابله با این مشکل اندیشید.

برخی دیگر نیز این عقیده را دارند که هر اتفاقی می تواند رخ دهد و دور از ذهن نیست؛ اما به همان نسبت می توان به فکر راه های مقابله با آن نیز بود.

راه حل داریم رییس سازمان پدافند غیر عامل در مورد طرح مسأله قطع اینترنت ایران از سوی آمریکا می گوید: برای مقابله با طرح قطع اینترنت توسط آمریکا در آبان راه حل داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا قطع اینترنت ایران امکان پذیر است؟

آیا قطع اینترنت ایران امکان پذیر است؟