مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1397 ساعت 13:102018-10-19بين الملل

هشدار ملادینوف نسبت به انفجار اوضاع در غزه


فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در مسأله صلح در منطقه خاورمیانه نسبت به انفجار اوضاع در نوار غزه هشدار داد و اعلام کرد: همه طرف ها باید تدابیر لازم برای آرام سازی اوضاع در غزه را اتخاذ کنند؛ - وگرنه عواقب وخیمی در انتظار همگان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیکولای ملادینوف در جریان نشست شورای امنیت درباره اوضاع منطقه خاورمیانه تصریح کرد: اوضاع نوار غزه از داخل در حال انفجار است و این بزرگ نمایی نیست.

من از همین جا زنگ خطر را برای نجات غزه به صدا در می آورم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی با اشاره به این که در صورت شکست در دستیابی به راه حل انسانی و سیاسی در نوار غزه، عواقب وخیمی در انتظار ما خواهد بود ، تصریح کرد: ما هر لحظه به جنگ جدید در غزه نزدیک تر می شویم.

من رایزنی های لازم را با طرفین مصری و اسراییلی برای جلوگیری از وقوع این جنگ انجام داده ام.

فرستاده ویژه سازمان ملل در روند صلح در منطقه خاورمیانه در ادامه اظهار کرد، آرامش حاکم بر نوار غزه، شکننده است و باید تدابیر لازم اتخاذ شود و همه طرف ها به آتش بس در این منطقه پایبند باشند.

وی در عین حال از رژیم صهیونیستی خواست که زمینه واردات کمک های انسان دوستانه به غزه را فراهم کند و از تشکیلات خودگردان نیز خواست که در قبال نوار غزه احساس مسئولیت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ملادینوف نسبت به انفجار اوضاع در غزه

هشدار ملادینوف نسبت به انفجار اوضاع در غزه