مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1397 ساعت 12:302018-10-19سياسي

20 سال در تلویزیون بودم و الان مرا راه نمی دهند


امیدوارم حرکتی که شهردار مشهد آغاز کرده به موفقیت برسد و ما بتوانیم در سال های بعد شاهد باشیم که مشهد توانسته به عنوان یک شهر رسانه در سطح جهان قرار گرفته و موقعیتش تثبیت شود.

- جهانگیر کوثری گفت: امیدوارم حرکتی که شهردار مشهد آغاز کرده به موفقیت برسد و ما بتوانیم در سال های بعد شاهد باشیم که مشهد توانسته به عنوان یک شهر رسانه در سطح جهان قرار گرفته و موقعیتش تثبیت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه نگار و برنامه ساز که در همایش گفت وگوهای انتقال تجربه با محوریت رسانه سخن می گفت، پیرامون ظرفیت های شهر مشهد برای تبدیل به شهر رسانه و خلاق اظهار کرد: طبیعتا شهر مشهد به دلیل آن که یکی از قطب های بزرگ زیارتی است، مورد توجه زائران کشورهای دیگر قرار می گیرد و این خود می تواند برای شهر مشهد هم درآمدزایی داشته و نیز پایگاهی برای مسلمانان جهان باشد.

وی افزود: نکته دوم، مساله فردوسی، توس و شاهنامه است که بخشی از ادبیات جهان را تشکیل داده و این امر انکارناپذیر است و هرکس بخواهد از کنار فردوسی رد شود و او را در ادبیات جهان نبیند، اشتباه کرده است و ما سال ها است که به فردوسی در بخش ادبیات جهانی افتخار و مباهات کرده، به خود می بالیم.

کوثری ادامه داد: طبیعتا این شهر با چنین جمعیت، موقعیت و درآمدی می تواند یکی از شهرهای خلاق جهان باشد و این تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 سال در تلویزیون بودم و الان مرا راه نمی دهند

20 سال در تلویزیون بودم و الان مرا راه نمی دهند