مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1397 ساعت 11:012018-10-19اجتماعي

وزش باد شدید و رگبار در 16 استان/ ورود سامانه جدید بارشی از یکشنبه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: به دلیل عبور متناوب امواج کوتاه برای ساعات بعدازظهر امروز و فردا در استان های آذربایجان شرقی، - از روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی جدید از سمت غرب، ابتدا در استان های نوار غربی کشور و پس از آن با گسترش به بخش هایی از زاگرس مرکزی و جنوبی و دامنه های جنوبی البرز و جنوب غرب کشور هم می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: به دلیل عبور متناوب امواج کوتاه برای ساعات بعدازظهر امروز و فردا در استان های آذربایجان شرقی، غربی، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قزوین، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، اصفهان، فارس، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و کرمان رگبار، رعد و برق و وزش بادهای شدیدخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: از روز یکشنبه نیز با ورود سامانه بارشی جدید از سمت غرب، ابتدا در استان های نوار غربی کشور و پس از آن با گسترش به بخش هایی از زاگرس مرکزی و جنوبی و دامنه های جنوبی البرز و جنوب غرب کشور هم می رسد.

وی با بیان این که شدت بارش ها برای یکشنبه در کردستان و کرمانشاه پیش بینی شده است، ادامه داد: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری و بیشنه دمای پایتخت 23 درجه بالای صفر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید و رگبار در 16 استان/ ورود سامانه جدید بارشی از یکشنبه

وزش باد شدید و رگبار در 16 استان/ ورود سامانه جدید بارشی از یکشنبه