موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1397 ساعت 17:102018-10-18سياسي

اربعین حسینی یکی از شعائر دینی و نمادی از هویت اصیل اسلامی و شیعی است


دشمن درصدد جایگزینی هویت های جعلی و دروغین به جای هویت اصیل و حقیقی اسلامی است.

- عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دشمن درصدد جایگزینی هویت های جعلی و دروغین به جای هویت اصیل و حقیقی اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا ظهر امروز در هم اندیشی زیارت اربعین،روابط میان فرهنگی و همزیستی اجتماعی در سالن همایش های مرکز مدیریت حوزه های علمیه قم عنوان کرد: هویت های اصیل دینی توسط نخبگان و مبلغان و پژوهشگران دینی باید در جامعه ترویج شود.

دشمن درصدد جایگزینی هویت های جعلی و دروغین به جای هویت اصیل و حقیقی اسلامی است در حالی که باید از این هویت های اصیل صیانت کرد.

اربعین حسینی یکی از شعائر دینی و نمادی از هویت اصیل اسلامی و شیعی است و در تکوین هویت جامعه ایرانی و اسلامی نقش مهمی ایفا می کند.

متأسفانه جهان اسلام در دوران معاصر سیاست های هویتی جدیدی را دنبال می کرد که از اندیشه های مدرن و غربی الگو می گرفت و در آن اصالت دینی و اسلامی دیده نمی شد.

با این نگرش رفته رفته جامعه تحت تاثیر الگوهای غربی قرار گرفت و غربی ها به راحتی هویت جدیدی را به کشورهای اسلامی تحمیل کردند.

امروز همان هویت های جعلی بسیاری از ارزش های دینی و اسلامی و شیعی ما را نشانه گرفته است و باید مراقب تفرقه افکنی های دشمن در میان امت اسلامی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین حسینی یکی از شعائر دینی و نمادی از هویت اصیل اسلامی و شیعی است

اربعین حسینی یکی از شعائر دینی و نمادی از هویت اصیل اسلامی و شیعی است