مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1397 ساعت 15:262018-10-18اقتصادي

کاهش 25درصدی نرخ های یک شرکت اتوبوسرانی برای زائران اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن دهقانی، در تشریح آخرین فعالیت های شرکت جوان سیر ایثار برای ارائه خدمات به زائران حسینی و جابه جایی زوار اظهار داشت: - مدیرعامل شرکت جوان سیر ایثار با اشاره به اختصاص یک هزار و 100 دستگاه اتوبوس توسط این شرکت برای جابه جایی زوار اربعین در مسیر های مختلف، گفت: در این ایام بلیت اتوبوس ها با 25 درصد تخفیف نسبت به نرخ های معمول ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن دهقانی، در تشریح آخرین فعالیت های شرکت جوان سیر ایثار برای ارائه خدمات به زائران حسینی و جابه جایی زوار اظهار داشت: در حال حاضر همه شعبات شرکت جوان سیر ایثار در کشور، در حال ارائه بلیت اتوبوس برای زوار اربعین هستند.

وی با بیان اینکه این بلیت ها با نرخی پایین تر از قیمت های تعیین شده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و انجمن ها و اتحادیه های مربوطه ارائه می شود، گفت: تلاش کردیم در راستای خدمت رسانی بهتر به زائران حسینی، قیمت بلیت اتوبوس در این ایام در همه مسیرها با 25 در صد تخفیف اعمال شود و این در شرایطی است که قیمت های لاستیک و روغن افزایش بسزایی یافته است.

مدیرعامل شرکت جوان سیر ایثار ادامه داد: همچنین امسال تلاش شد در حوزه ارائه بلیت، قرارداد دو مسیره رفت و برگشت با زائران منعقد شود بدین ترتیب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 25درصدی نرخ های یک شرکت اتوبوسرانی برای زائران اربعین

کاهش 25درصدی نرخ های یک شرکت اتوبوسرانی برای زائران اربعین