مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1397 ساعت 15:252018-10-18سياسي

یک سوم از جمعیت بیکار کشور مخاطب کمیته امداد هستند


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور گفت: ‫ یک سوم از 4 میلیون بیکار کشور مخاطب کمیته امداد و از نیازمندان جویای کار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت الله عبدالملکی در نخستین مجمع کانون خیران کارآفرین و اشتغال استان سمنان که با هدف بهره گیری از ظرفیت خیران و تجربه کارآفرینان راه اندازی شده است، اظهار کرد: کمیته امداد همه توان خود را برای ایجاد اشتغال برای این قشر به کار می گیرد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور یکی از مشکلات فعلی جامعه را بیکاری برشمرد و گفت: مهم ترین مسئله در حوزه اشتغال آفرینی در کشور عدم مراجعه به افراد متخصص در زمینه اشتغال بوده است .

وی با تأکید بر ظرفیت خیران در ایجاد اشتغال افزود: متخصصان اشتغال کشور، کارآفرینان هستند که باید از تجربه آن ها در ایجاد اشتغال و پایداری طرح های ایجاد شده بهره برد.

عبدالملکی با اشاره به اینکه بر اساس آمار چهار میلیون نفر در کشور بیکار هستند،گفت: یک سوم از این جمعیت نیازمندان جویای شغل هستند که طبق اساسنامه کمیته امداد این نهاد باید برای این افراد ایجاد اشتغال کند .

وی با بیان اینکه افراد فاقد شغل مخاطب کمیته امداد هیچ منابع و حمایت های مالی در اختیار ندارند،اظهارکرد: یک سوم بیکاران کشور نیازمندان نسبتاً جدی هستند که باید در ایجاد اشتغال برای این افراد گام های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم از جمعیت بیکار کشور مخاطب کمیته امداد هستند

یک سوم از جمعیت بیکار کشور مخاطب کمیته امداد هستند