مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1397 ساعت 15:002018-10-18اجتماعي

درخواست کمک برای اطعام زائران پاکستانی در مرز سیستان و بلوچستان


دبیر ستاد مردمی استقبال از زائران پاکستانی اربعین حسینی گفت: با توجه به حجم بالای ورودی زائران پاکستانی به استان سیستان و بلوچستان در زمینه اطعام زائران نیازمند یاری مردم هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بختیاری افزود: تاکنون بیش از 1500 نفر جهت خدمت رسانی به زائران پاکستانی اربعین حسینی به عنوان خادم افتخاری در پایگاه اینترنتی ستاد نام نویسی کرده اند که بخشی از آنها خدمت رسانی را بر عهده دارند و به نوبت جایگزین می شوند.

وی ادامه داد: 6000 زائر پاکستانی اربعین حسینی در قالب 103 دستگاه اتوبوس وارد سیستان و بلوچستان شده اند و مورد استقبال ستاد مردمی قرار گرفتند.

دبیر ستاد مردمی استقبال از زائران پاکستانی اربعین حسینی افزود: حدود 5000 نفر از این زائران که از طریق پایانه مرزی میرجاوه وارد خاک ایران شده اند در حال حاضر در زائرسرای امام رضا(ع) اسکان دارند و مابقی زائران در همان میرجاوه اسکان موقت داده شده اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای ورودی زائران پاکستانی به استان در زمینه اطعام زائران نیازمند یاری مردم هستیم و مردم عزیز می توانند کمک های غیرنقدی خود را به صورت حضوری در زائرسرا و کمک های غیرنقدی خود را از طریق پایگاه اینترنتی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کمک برای اطعام زائران پاکستانی در مرز سیستان و بلوچستان

درخواست کمک برای اطعام زائران پاکستانی در مرز سیستان و بلوچستان