مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1397 ساعت 13:552018-10-18سياسي

از دست دادن فرهنگ طوائف و قبایل استان های عشایری را دچار بی هویتی می کند


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: از دست دادن فرهنگ طوائف و قبایل بزرگترین آسیبی است که استان های عشایری ما را به خطر می اندازد و آنان را دچار بی هویتی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد باقر الفت در نشست با معتمدان و ریش سفیدان افزود: بررسی سوابق در محاکم دادگستری نشان می دهد امنیت محقق نمی شود مگر اینکه از ظرفیت بزرگان استفاده و اعتبار و حرمت بزرگان و ریش سفیدان را در جامعه حفظ کنیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در ادامه اظهار کرد: ما از اعتبار بزرگان برای امنیت فرهنگی سیاسی اجتماعی و اقتصادی به نحو شایسته استفاده می کنیم و اگر قرار است با قاچاق مقابله شود بهترین سرپل معتمدان هستند .

وی خاطرنشان کرد: قوه قضاییه حداقل از 10 سال گذشته با اتخاذ سیاست های اجتماعی سعی کرده است تا رویکرد اجتماعی را سرفصل اقدامات خود قرار دهد و با ارتقای سرمایه های اجتماعی فعالیت خود را به طور مشارکتی در عرصه های مختلف قضایی و شبه قضایی اعمال کند .

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متکی و مستحکم به بنیان ها و حمایت های مردمی است، افزود: مهمترین نقطه اتکای نظام حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران استفاده از ظرفیت های مردمی به عنوان مهمترین خصیصه نظام دینی مردم سالار است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دست دادن فرهنگ طوائف و قبایل استان های عشایری را دچار بی هویتی می کند

از دست دادن فرهنگ طوائف و قبایل استان های عشایری را دچار بی هویتی می کند