مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1397 ساعت 13:512018-10-18سياسي

وعده هلو جواب نداد مردم را از لولو می ترسانند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز(پنجشنبه 26 مهر ماه) در پنجمین کنگره سراسری جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه گاهی یک تحلیل یا وعده غلط، برای جامعه بسیار مضر است، گفت: زمانی وعده هلو داده می شد، اما بعد که به جایی نرسید، مردم را از لولو می ترسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز(پنجشنبه 26 مهر ماه) در پنجمین کنگره سراسری جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، گفت: دغدغه بسیاری از دوستداران انقلاب در چنین نشست هایی این است که آیا ما به وظیفه خود به درستی عمل می کنیم یا نه.

وی با بیان اینکه به موقع انجام دادن وظیفه، بسیار مهم است اظهار داشت: ممکن است کار خوبی انجام دهیم، اما در زمان خودش دارای اولویت نباشد.

عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: اگر جلساتی از این قبیل را یک اردو در نظر بگیریم، باید دید که بعد از آن، چه عملیاتی می خواهیم انجام دهیم؛ قرار نیست بعد از اردوی آماده سازی، همه به خانه های خود بروند و هرکس به کار خود مشغول شود.

جلیلی خاطرنشان کرد: البته منظور از عملیات، شیشه شکستن نیست؛ بلکه همان کار تمیز فرهنگی است که رهبر انقلاب تصریح فرمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده هلو جواب نداد مردم را از لولو می ترسانند

وعده هلو جواب نداد مردم را از لولو می ترسانند