مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1397 ساعت 11:562018-10-18دانش

آمادگی برای افزایش ظرفیت پزشکی در دانشگاه آزاد/ مشکل تعدادی از داوطلبان حل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه طی اطلاعیه ای ضمن قدردانی از همکاری، شکیبایی و هوشیاری داوطلبان رشته های پزشکی طی چند روز گذشته از آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای افزایش ظرفیت رشته های پزشکی در بهمن .

- دانشگاه آزاد به دنبال به وجود آمدن مشکل در پذیرش پزشکی از آمادگی برای افزایش ظرفیت رشته های پزشکی در بهمن ماه و مهرماه سال آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه طی اطلاعیه ای ضمن قدردانی از همکاری، شکیبایی و هوشیاری داوطلبان رشته های پزشکی طی چند روز گذشته از آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای افزایش ظرفیت رشته های پزشکی در بهمن ماه سال جاری و مهرماه سال آینده در صورت کسب مجوزهای قانونی ضروری خبر داد.

متن اطلاعیه دانشگاه بدین شرح است: طی چند روز گذشته پس از اعلام نتایج نهایی ذخیره های پزشکی 97 شاهد همراهی و شکیبایی داوطلبان و خانواده های آنها در بررسی مجدد نتایج بودیم که لازم است به خاطر این صبر، هوشیاری و همکاری با کارشناسان مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی و روسای واحدهای ذیربط کمال قدردانی و تشکر خود را اعلام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای افزایش ظرفیت پزشکی در دانشگاه آزاد/ مشکل تعدادی از داوطلبان حل شد

آمادگی برای افزایش ظرفیت پزشکی در دانشگاه آزاد/ مشکل تعدادی از داوطلبان حل شد