مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1397 ساعت 11:452018-10-18سياسي

10 هزار نفر در سازمان تامین اجتماعی جذب شده اند


مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی ضمن اعلام اینکه در چهار سال اخیر بیش از 10 هزار نفر جذب سازمان تامین اجتماعی شده اند، گفت: یکی از اقدامات اساسی و راهبردی این سازمان تعامل با سازمان سنجش در برگزاری آزمون استخدامی توسط آن سازمان است که با این کار .

- مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی ضمن اعلام اینکه در چهار سال اخیر بیش از 10 هزار نفر جذب سازمان تامین اجتماعی شده اند، گفت: یکی از اقدامات اساسی و راهبردی این سازمان تعامل با سازمان سنجش در برگزاری آزمون استخدامی توسط آن سازمان است که با این کار از بسیاری مشکلات مرتبط با این حوزه کاسته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حسین حسینی آذرنوشان در هم اندیشی یک روزه رؤسا و کارشناسان ارشد اموراداری واحدهای بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان که به میزبانی مدیریت درمان تامین اجتماعی سمنان برگزار شد، ضمن تقدیر از مدیریت درمان تامین اجتماعی سمنان در میزبانی برگزاری این هم اندیشی، شناسایی و رفع مشکلات حوزه اداری را از اهداف اصلی این قبیل جلسات عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به منابع انسانی اظهارکرد: نیروی انسانی مهمترین رکن در یک سازمان است و تلاش در جهت بالا بردن سطح علمی و تخصصی پرسنل زمینه ساز پیشرفت و کسب توفیق برای ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار نفر در سازمان تامین اجتماعی جذب شده اند

10 هزار نفر در سازمان تامین اجتماعی جذب شده اند