مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1397 ساعت 11:002018-10-18بين الملل

لاوروف: مسکو آماده تحریکات تمام عیار غرب است


وزیر خارجه روسیه در گفت وگویی با رسانه های فرانسوی به تحریک غربی ها، چشم انداز جنگ جهانی سوم و موضع نزدیک چین به روسیه و سایر مسائل اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در پاسخ به سوالات راشاتودی فرانسه، لوفیگارو و پاری مچ گفت: ما آماده تحریکات تمام عیار هم خواهیم بود اما پاسخ ما بسیار ساده است؛ اگر آنها از طریق رسانه ها با ما صحبت کنند، ما هم از طریق رسانه ها پاسخ آنها را خواهیم داد اما به طور مشخص و به شیوه ای صحیح.

او در ادامه وقوع جنگ جهانی سوم را سناریویی غیر قابل تصور دانست و با وجود فقدان گفت وگو میان ارتش روسیه و ناتو تاکید کرد: همگان به قدر کافی دارای عقل سلیم هستند که اجازه ندهند چنین امری رخ دهد.

رییس دستگاه دیپلماسی روسیه تاکید کرد: تنش ها هنوز هم میان طرفین بالاست و به عنوان نمونه می توان به حادثه هوایی اشاره کرد که یک جنگنده اسپانیایی به صورت اتفاقی یک موشک هوا به هوا حین عملیات تمرینی در آسمان استونی شلیک کرد، به لطف خدا این حادثه تلفاتی نداشت اما اگر به خاک روسیه برخورد می کرد چه می شد؟ همه چیز در آنجا به هم نزدیک است.

گروه آستانه آماده تماس با گروه کوچک در روسیه است وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد گروه آستانه آماده برقراری تماس با شبکه ای تحت عنوان گروه کوچک در سوریه است اما تعیین اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: مسکو آماده تحریکات تمام عیار غرب است

لاوروف: مسکو آماده تحریکات تمام عیار غرب است