مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1397 ساعت 09:202018-10-18سياسي

مانور مخالفان FATF در سالن خالی


«مخالفان تصویب FATF خواسته اند صحنه ای را فراهم کنند که غیبت موافقان لوایح در آن برجسته باشد؛ چرا که اگر این دعوتنامه را به طور عمومی برای همه نمایندگان فرستاده اند، - مخالفان تصویب FATF خواسته اند صحنه ای را فراهم کنند که غیبت موافقان لوایح در آن برجسته باشد؛ چرا که اگر این دعوتنامه را به طور عمومی برای همه نمایندگان فرستاده اند، از کجا می دانستند که چه کسانی قطعاً از طیف مخالفان حضور خواهند داشت؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: از صبح سه شنبه پیامک زده بودند که یک اجتماع بزرگ با عنوان تضمین نمی دهیم با حضور موافقان و مخالفان لوایح چهارگانه FATF برگزار خواهد شد؛ زمان ساعت 18 روز سه شنبه و مکان سالن اجتماعات حوزه هنری.

اما آن چه در عمل رخ داد نه یک اجتماع بزرگ بود و نه یک دعوت واقعی از موافقان و مخالفان.

اولاً که کل افراد حاضر در این اجتماع که همگی از مخالفان دولت بودند از چیزی حدود 200 تا 250 نفر بیشتر نمی شدند و معلوم نیست با کدام معیار چنین جماعتی را می توان بزرگ دانست؛ در حالی که تنها حدود یک سوم سالن محل برگزاری مراسم پر شده بود.

ثانیاً مسأله حضور موافقان در این مراسم مطرح بود که خود آن را باید صحنه سازی مخالفان FATF دانست تا این گونه نشان دهند که طیف موافقان استدلالی نداشته و از رودررویی با رقبا گریزان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور مخالفان FATF در سالن خالی

مانور مخالفان FATF در سالن خالی