مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1397 ساعت 09:002018-10-18سياسي

تتلو، سریالی که تمام نمی شود


تتلو سریالی است که تمام نمی شود و همچنان صاحبان رسانه به دنبال او و حاشیه هایش هستند و خواسته و ناخواسته به او کمک می کنند تا باور کند که سازنده مغز هوادارانش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اعتماد نوشت: در دوره ای که فضای اینترنتی در دسترس همگان قرار گرفت و کامپیوتر تبدیل به یک ابزار چندمنظوره برای افراد شد، پدیده موزیسین های زیرزمینی هم نمود تازه ای پیدا کرد.

جامعه به یکباره با حجم بسیار زیادی از تولیدات زیرزمینی مواجه شد و ادبیات جدیدی و البته در بعضی موارد سطح پایین، وارد فضای موسیقایی کشور شد.

از افرادی نظیر محسن نامجو، شاهین نجفی گرفته تا محسن چاوشی و محسن یگانه و بنیامین نیز از همین راه توانستند راهی به گوش مخاطب باز کنند اما غیر از این افراد تنها عده ای از آنها توانستند به عرصه رسمی نشر آلبوم راه پیدا کنند و عده ای هم برای همیشه زیرزمینی ماندند و عده ای هم مهاجرت کردند.

موسیقی زیرزمینی سبک ها و جریان های مختلفی را در بر می گرفت و از این رو است که می شود در این مجموعه نام هایی نظیر تهی، ساسی مانکن، علیشمس و تتلو را می توان در کنار نام هایی چون نامجو، چاوشی، یگانه و.

قرار داد و پر واضح است که هر کدام از این نام ها راه خود را پیمودند و جریان فکری خود را دنبال می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تتلو، سریالی که تمام نمی شود

تتلو، سریالی که تمام نمی شود