مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 15:152018-10-17سياسي

ضرورت مرجعیت علمی و نظری بنیاد شهید در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت


معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران بر ضرورت مرجعیت علمی و نظری بنیاد در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلسله نشست های دانش افزایی صبح روز چهارشنبه 25 مهرماه، با حضور حجت الاسلام محمدحسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد و سخنرانی حجت الاسلام سید حسن مؤذنی معاون سابق فرهنگی بنیاد در سالن جلسات ساختمان شهید سلیمانی برگزار شد.

حجت الاسلام کاویانی راد در این نشست بابیان اینکه یکی از راهکارهای حفظ و توسعه دانش، استفاده از نظرات صاحب نظران است گفت: افرادی که در برهه ای مسئولیت جامعه ایثارگران را داشتند می توانند تجربیات ارزشمندی را در اختیار مسئولین و کارمندان بنیاد بگذارند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد با اشاره به ضرورت مرجعیت علمی و نظری بنیاد در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: در طول سال های گذشته به شدت از سرمایه های گذشته فرهنگی، مصرف کرده و تولید کمتری اتفاق افتاده است بنابراین باید مبانی نظری بازتعریف شده و فرآورده های جدیدی تولید شود، برگزاری جلسات وسیع تر در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت می تواند بنیاد را تبدیل به مرجع علمی و نظری در راستای تحقق آرمان های نظام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مرجعیت علمی و نظری بنیاد شهید در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت

ضرورت مرجعیت علمی و نظری بنیاد شهید در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت