مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 15:102018-10-17سياسي

نخستین همایش ملی متولیان حسینیه های شهید برگزار می شود


مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نخستین همایش ملی متولیان حسینیه های شهید با عنوان «علمداران ایثار» خبر داد.

- مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نخستین همایش ملی متولیان حسینیه های شهید با عنوان علمداران ایثار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسکندر یارنسب با اعلام خبر برگزاری همایش متولیان حسینیه های شهید با عنوان علمداران ایثار گفت: یکی از نمونه های تبلور فرهنگ عاشورایی، حسینیه ها هستند که بخشی از رسالت مهم زنده نگه داشتن حادثه و واقعه کربلا بر عهده آنان است و امروز در عصر انقلاب خاندان معزز شاهد این محبان اباعبدالله الحسین (ع) با به اهتزاز درآوردن پرچم سرخ حسینی بر بام های منازل خود و با ایجاد حسینیه ها و برگزاری مراسم و مجالس مذهبی ابلاغ پیام عاشورا را با تأسی از سیره امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) بر دوش کشیده و بر آن مداومت می کنند.

مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد ادامه داد: کارکرد حسینیه های شهید تنها به ایام محرم و صفر محدود نمی شود و در بقیه روزهای سال نیز مراسم مذهبی مختلفی در این مکان ها برگزار می شود.

یار نسب تصریح کرد: برای ارائه راهکارهای مناسب در جهت رونق بخشیدن به فعالیت های فرهنگی حسینیه ها و بررسی راه های ایجاد ارتباط متولیان حسینیه های شهید در راستای هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین همایش ملی متولیان حسینیه های شهید برگزار می شود

نخستین همایش ملی متولیان حسینیه های شهید برگزار می شود