مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 15:102018-10-17سياسي

تضاد در هویت برند، چالش جدی توسعه صنایع است


یک کارشناس برندینگ سازمان مدیریت صنعتی یزد با اشاره به ضرورت بررسی بایدها و نبایدهای برند در صنایع و اصناف استان، گفت: تضاد در هویت یکی از جدی ترین معضلات در برندهای صنعتی استان است.

- داود احمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این که برند به نوعی یک انسان انگاره است، اظهار کرد: ما در فرآیند برند، یک انسان خلق می کنیم که با مخاطب ما ارتباط برقرار کند و زمینه ای فراهم شود که انسان بتواند با این خلق جدید ارتباط کاملا موثری داشته باشد .

وی افزود: همانطوری که فرآیند رانندگی در فعالیت های روزمره انسان به صورت ناخودآگاه انجام می شود، ارتباط انسان با برند هم یک ارتباط کاملا ناخودآگاه است و آنطور که در ذهن افراد ثبت شده با برند ارتباط به وجود می آید .

این کارشناس حوزه برندینگ سازمان مدیریت صنعتی استان یزد نخستین مرحله در فرآیند برندسازی را ایجاد هویت به وسیله هویت سازی یا تزریق برند دانست و گفت: این که افراد بخش جذاب و متمایز شخصیت انسانی خود را در برندشان تزریق کنند یک فرآیند کاملا عادی است و به همین دلیل عمدتا برندها به مدیرانشان شباهت هایی دارند .

احمدی با طرح این سوال که طراحانی که اقدام به طراحی یک لوگو بدون هویت می کنند دنبال چه موضوعی هستند خاطرنشان کرد: دومین موضوع در بحث برند بحث قابل تصور ساختن هویت از جمله هوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضاد در هویت برند، چالش جدی توسعه صنایع است

تضاد در هویت برند، چالش جدی توسعه صنایع است