مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 15:052018-10-17سياسي

کاهش مهاجرت به شهرها در دستور کار بنیاد مسکن


معاون پشتیبانی و هماهنگی امور استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برای کاهش مهاجرت به شهرها، بنیاد مسکن سیاست هایی در دستور کار قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، هادی درفشی ظهر روز چهارشنبه، 25 مهر ماه در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: محدودیت منابع یکی از مشکلات بنیاد مسکن برای خدمت بیشتر به مردم است.

وی اظهار کرد: آسفالت روستایی کار بزرگ بنیاد مسکن طی سه چهار سال گذشته بود که با حمایت های خوب مجلس و پیگیری های نمایندگان انجام گرفت.

معاون پشتیبانی و هماهنگی امور استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به دو مقوله مورد توجه بنیاد مسکن خاطرنشان کرد: اولین موضوع بحث بازسازی در حوادث مانند سیل، زلزله، رانش زمین و بسیاری حوادث دیگر است که حدود 10حادثه سیل و زلزله در سال گذشته و امسال داشتیم.

درفشی تصریح کرد: آخرین حادثه، سیل دو هفته پیش در شمال کشور بود، ضمن اینکه چندین حادثه تلخ زلزله در سرپل ذهاب، کرمانشاه، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و غربی و کهگیلویه و بویراحمد را داشتیم که درگیر ساخت و ساز این مناطق هستیم.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن 40 سال است که عملیات بازسازی را انجام می دهد و اولین بازسازی های در زمان جنگ بوده، ادامه داد: بنیاد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مهاجرت به شهرها در دستور کار بنیاد مسکن

کاهش مهاجرت به شهرها در دستور کار بنیاد مسکن