مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 14:362018-10-17سياسي

رییس کمیته امداد: امداد گران در انتخابات مجلس دخالت و جانب داری نکنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سید پرویز فتاح، رییس کمیته امداد در جمع مدیران حقوقی این نهاد با بیان اینکه اساسنامه کمیته امداد اصول و مبانی فکری ماست، - رییس کمیته امداد با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: امداد گران باید در این شرایط متفکرانه و مدبرانه عمل کرده و جانبداری نکنند؛ چراکه در صورت مشاهده تخلف، برخورد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سید پرویز فتاح، رییس کمیته امداد در جمع مدیران حقوقی این نهاد با بیان اینکه اساسنامه کمیته امداد اصول و مبانی فکری ماست، گفت: روی اصول اساسی امدادگری و حقوق امدادگری در کمیته امداد باید کار شود که حوزه حقوقی باید به این موضوع بپردازد.

وی به اساسنامه 18 ماده ای کمیته امداد اشاره کرد و افزود: کمیته امداد موظف است علاوه بر بررسی و شناخت انواع محرومیت های مادی و معنوی نیازمندان و تبیین آنها، نسبت به شناسایی خانواده های نیازمند اقدام کند؛ چراکه برخی از خانواده های نیازمند به خاطر حفظ آبرو به ما مراجعه نمی کنند، اما نباید بگذاریم حق آنان ضایع شود.

فتاح با بیان اینکه برای نظارت بر امور خیریه ها به وضع قوانین جدید از سوی مجلس نیاز داریم، گفت: اکنون کمیته امداد در ایجاد خیریه ها نقشی ندارد؛ این در حالی است که در اساسنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته امداد: امداد گران در انتخابات مجلس دخالت و جانب داری نکنند

رییس کمیته امداد: امداد گران در انتخابات مجلس دخالت و جانب داری نکنند