مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 14:352018-10-17سياسي

چگونگی گذراندن خدمت سربازی با انجام پروژه + مقررات


رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح نحوه بهره مندی دانش آموختگان برتر دانشگاهی، دانش آموختگان فناور و دانش آموختگان برتر ایرانی غیرمقیم از تسهیلات خدمت وظیفه عمومی تخصصی را تشریح کرد.

- سردار موسی کمالی در گفت وگو با ایسنا، دراین باره گفت: پیشتر، گروهی از مشمولان وظیفه تحت عنوان نخبه و استعداد برتر خدمت سربازی خود را با انجام پروژه تحقیقاتی طی می کردند که در حال حاضر نام این افراد به دانش آموختگان برتر و دانش آموختگان برتر فناور تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه این افراد واجد شرایط ازسوی بنیاد ملی نخبگان و در یک فرآیند علمی انتخاب و به مرکز امور نخبگان در دانشگاه عالی دفاع ملی نیروهای مسلح معرفی می شوند، تصریح کرد: سالانه حدود 2000 تا 2500 نفر از این افراد با تایید بنیاد ملی نخبگان خدمت سربازی خود را با انجام پروژه تحقیقاتی انجام می دهند.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه این تسهیلات با گذراندن بخشی از سربازی در ازای انجام پروژه متفاوت است، گفت: دانش آموختگان برتر تمام مدت سربازی خود را با انجام پروژه سپری می کنند و می توانند در دستگاه های دولتی خدمت کرده و حقوقشان کمی بالاتر از سایر سربازان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی گذراندن خدمت سربازی با انجام پروژه + مقررات

چگونگی گذراندن خدمت سربازی با انجام پروژه + مقررات