مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 13:552018-10-17پزشكي

سلامت روان، حلقه فراموش شده بهداشت جهانی


سازمان ملل متحد روز گذشته (سه شنبه) یک استراتژی با هدف تاکید بر سلامت روان و رفاه در سیستم کار سازمان ملل متحد اتخاذ کرد.

- سازمان ملل متحد روز گذشته (سه شنبه) یک استراتژی با هدف تاکید بر سلامت روان و رفاه در سیستم کار سازمان ملل متحد اتخاذ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد در اظهارات خود در ارتباط با استراتژی نیروی کار سالم برای جهانی بهتر کارکنان سازمان ملل متحد را بزرگ ترین دارایی این سازمان دانست و اعلام کرد: محیط کاری این کارکنان بسیار چالش برانگیز و استرس زا بوده و بسیاری از کارکنان این سازمان در محیط های کاری خطرناکی مشغول به فعالیت هستند.

حتی در دفاتر مرکزی سازمان ملل متحد که به ظاهر آرام است، محیط کار می تواند خصمانه بوده و در مواردی چون آزارهای جنسی یا سوء استفاده از قدرت مشکل آفرین باشد.

گوترش با اشاره به این واقعیت ها، اهمیت سلامت روان کارکنان سازمان ملل متحد را حیاتی خواند و اعلام کرد: ترویج سلامت روان و رفاه نیروهای کار این سازمان جنبه اساسی از وظیفه مراقبت مدیریت از کارکنان را نشان داده و در عین حال برای اجرای درست کار مردم جهان بسیار مهم است.

وی در ادامه با بیان این که سلامت روان حلقه فراموش شده سلامت جهانی است، گفت: برخی از کشورها تعداد کمی متخصص بهداشت روان داشته و حتی در ثروتمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت روان، حلقه فراموش شده بهداشت جهانی

سلامت روان، حلقه فراموش شده بهداشت جهانی