مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 13:552018-10-17سياسي

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟


اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه، بیست و پنجم مهرماه 1397) هیات دولت در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

- اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه، بیست و پنجم مهرماه 1397) هیات دولت در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مشروح گفت وگوهای محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، محمدعلی افشانی شهردار تهران، عیسی کلانتری رییس سازمان محیط زیست و سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با خبرنگاران را می توانید در لینک های زیر دنبال کنید.

شکارچیان حادثه پارک گلستان شناسایی شدند عیسی کلانتری رییس سازمان محیط زیست از شناسایی شکارچیان حادثه روز گذشته پارک گلستان که منجر به کشته و زخمی شدن دو تن از محیط بانان شد، خبر داد.

وی توضیح داد: شب گذشته حدود ساعت یک بامداد، تعدادی شکارچی وارد پارک گلستان می شوند و هنگامی که با نورافکن دنبال شناسایی شکار خود بوده اند، دو محیط بان متوجه حضور آنان می شوند و آنها را دنبال می کنند، اما متاسفانه با شلیک شکارچیان یکی از محیط بانان شهید و دیگری زخمی می شود و مشخص نیست که زنده بماند یا خیر.

شنود کثیف ترین اتهامی بود که شنیده ام محمدعلی افشانی شهردار تهران در واکنش به اتهام انجام شنود در شهرداری تهران گفت: شاید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟