مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 13:002018-10-17اقتصادي

وزیر جهاد کشاورزی: قیمت گذاری گندم وظیفه شورای اقتصاد است


وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر این که موضوع قیمت گذاری گندم در شورای اقتصاد مطرح شود ابراز امیدواری کرد که دبیرخانه این شورا که بر عهده سازمان برنامه و بودجه است هر چه زودتر جلسه مربوطه را برگزار کنند.

- وزیر جهاد کشاورزی: قیمت گذاری گندم وظیفه شورای اقتصاد است وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر این که موضوع قیمت گذاری گندم در شورای اقتصاد مطرح شود ابراز امیدواری کرد که دبیرخانه این شورا که بر عهده سازمان برنامه و بودجه است هر چه زودتر جلسه مربوطه را برگزار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران، درباره انتقادات درباره عدم قیمت گذاری گندم، اظهار کرد: این موضوع باید در شورای اقتصاد پیگیری شود و من نیز امیدوارم که دبیرخانه این شورا که بر عهده سازمان برنامه و بودجه است هر چه سریع تر در این باره تشکیل جلسه داده و موضوع مطرح و به تصویب برسد.

وی با اشاره به تاکید معاون اول رییس جمهوری مبنی بر لزوم برگزاری جلسه شورای رقابت برای تعیین قیمت گذاری گندم،ظرف یک هفته ، گفت : بر اساس نامه نگاری هایی که ما با معاون اول رییس جمهوری داشته ایم ایشان یکی، دو هفته گذشته به سازمان برنامه در این زمینه ابلاغیه ای صادر کردند تا ظرف یک هفته تکلیف قیمت گذاری گندم مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جهاد کشاورزی: قیمت گذاری گندم وظیفه شورای اقتصاد است

وزیر جهاد کشاورزی: قیمت گذاری گندم وظیفه شورای اقتصاد است