مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 12:302018-10-17اقتصادي

تمرکز دولت بر برنامه های حمایتی از برنج، چای و ابریشم


مدیرکل دفتر امور استانهای وزارت جهاد کشاورزی گفت: علاوه بر برنج، دولت برنامه های حمایتی خود را برای محصولاتی نظیر چای، ابریشم، زیتون، بادام زمینی و محصولات باغی و زراعی این استان متمرکز می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فتاح الجنان در مراسم معارفه رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی گیلان در رشت با اشاره به برنامه های این وزارتخانه برای افزایش تولید محصولات کشاورزی و خودکفایی در تولید محصولات اساسی و استراتژیک گفت: این برنامه ها متناسب با ظرفیت های بومی و منطقه ای هر استان عملی می شود و در این راستا گیلان همراه با مازندران و گلستان سهم زیادی در خودکفایی در تولید برنج دارند.

وی افزود: افزایش بهره وری در واحد سطح، اصلاح بذر و ارتقای آگاهی بهره برداران زمین را از عوامل موثر در افزایش تولیدات کشاورزی عنوان کرد و افزود: این برنامه ها با توسعه کشاورزی نوین و مکانیزه محقق می شود.

مدیرکل دفتر امور استان های وزارت جهاد کشاورزی ظرفیت های کشاورزی گیلان را متنوع دانست و خاطرنشان کرد: علاوه بر برنج، دولت برنامه های حمایتی خود را برای محصولاتی نظیر چای، ابریشم، زیتون، بادام زمینی و محصولات باغی و زراعی این استان متمرکز می کند تا ضمن رفع مایحتاج مورد نیاز کشور، معیشت کشاورزان را ارتقاء دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز دولت بر برنامه های حمایتی از برنج، چای و ابریشم

تمرکز دولت بر برنامه های حمایتی از برنج، چای و ابریشم