مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 11:312018-10-17سياسي

نامه نمایندگان کارگران به رییس جمهور برای برگزاری نشست شورای عالی کار


برگزار نشدن جلسه شورای عالی کار برای ترمیم قدرت خرید کارگران برای چندمین بار مورد اعتراض کارگران قرار گرفت و این بار در نامه به رییس جمهور درخواست خود را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران که پیش از این در نامه به سرپرست وزارت کار خواستار رسیدگی به وضعیت معیشتی کارگران شده بودن بعد از بی پاسخ ماندن نامه شان این بار در نامه به رییس جمهور رسیدگی به این موضوع را خواستار شدند.

متن کامل نامه به شرح زیر است: احتراماً پیرونامه 4106/ع/م/97 مورخ 97.

7.

17 خطاب به سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی که متاسفانه تا کنون بدون جواب مانده اعلام می نماییم: کارگران شریف و زحمت کش کشور در شرایط بسیار بحرانی به سر برده بحرانی به سر برده و توان اداره زندگی و تأمین معیشت خود و خانواده را ندارند.

لذا ضروری است در صورت توان تدبیر و تصمیمی اتخاذ و در غیر اینصورت دستور دهید جلسه شورای عالی کار را به درخواست نماینده محترم کارگران در شورای عالی کار تشکیل و پیشنهادات این عزیزان به نمایندگی از جامعه کارگری را حداقل بشنود.

واقعاً اصل گفت وگو و مذاکره که بسیار با اهمیت و مهم است را چرا به دولت مردان اجازه می دید یا عملکرد خود زیر سوال ببرند آیا درخواست اعضای کارگری شورای عالی به نمایندگی از جامعه گسترده کارگری هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نمایندگان کارگران به رییس جمهور برای برگزاری نشست شورای عالی کار

نامه نمایندگان کارگران به رییس جمهور برای برگزاری نشست شورای عالی کار