مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 10:152018-10-17سياسي

جذابیت و آموزش توأمان؛ لازمه برنامه سازی برای کودکان


هرچند که پیشرفت تکنولوژی و تنوع رسانه های مختلف در کنار تلویزیون، کودکان را کمی از تلویزیون دور کرده است اما هنوز هم کودکان بسیاری، درصد قابل توجهی از وقت خود را به تماشای برنامه های کودک تلویزیونی اختصاص می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، روزگاری نه چندان دور، از میان برنامه های تلویزیون تنها دو الی سه ساعت آن هم فقط در یک شبکه به کودکان اختصاص داشت؛ کودکان در طول هفته منتظر آخر هفته هایی بودند که بتوانند برنامه های کودک مورد علاقه خود را از تلویزیون تماشا کنند.

با وجود اینکه در آن دوره، کودکان در انتخاب برنامه مورد علاقه خود محدود بودند و تا به این حد برنامه های کودک و کارتون ها گسترده و متنوع نبود اما همان برنامه های اندک نیز تقریبا 90 درصد کودکان را جذب خود کرده بود؛ از خاطرات برخی بزرگترها می توان فهمید، پدر و مادرها نیز در آن زمان، پا به پای کودکان خود تماشاگر برنامه های کودک بودند.

اما امروزه انفجاری از برنامه های کودک، فیلم ها و سریال ها در شبکه های تلویزیون رخ داده است و رفته رفته تعداد این برنامه ها تا حدی پیشرفت کرده که شبکه های متعددی به پخش برنامه ها و کارتون های متنوع برای کودکان در تلویزیون اختصاص پیدا کرد.

هرچند که پیشرفت تکنولوژی و تنوع رسانه های مختلف در کنار تلویزیون، کودکان را کمی از تلویزیون دور کرده است ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذابیت و آموزش توأمان؛ لازمه برنامه سازی برای کودکان

جذابیت و آموزش توأمان؛ لازمه برنامه سازی برای کودکان