مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 09:452018-10-17ورزشي

پدر مارال مردانی: حال روحی دخترم خوب نیست/ نمی دانم مقصر این اتفاق کیست


پدر مارال مردانی، جودوکار 16 ساله که در المپیک جوانان اجازه شرکت در مسابقه به او ندادند، گفت: دخترم برای موفقیت در این رقابت ها خیلی تمرین کرد و سختی کشید اما اجازه مسابقه ندادند.

- پس از اجازه ندادن به دختر جودوکار ایران برای حضور در المپیک جوانان پدر مارال مردانی: حال روحی دخترم خوب نیست/ نمی دانم مقصر این اتفاق کیست پدر مارال مردانی، جودوکار 16 ساله که در المپیک جوانان اجازه شرکت در مسابقه به او ندادند، گفت: دخترم برای موفقیت در این رقابت ها خیلی تمرین کرد و سختی کشید اما اجازه مسابقه ندادند.

رضا مردانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: دخترم برای اینکه در المپیک جوانان موفق شود، روزی 5 تا 6 جلسه تمرین می کرد و خیلی سختی کشید.

وی ادامه داد: درباره اینکه نمی تواند در رقابت ها شرکت کند، چیزی به ما نگفته بودند و حتی روز وزن کشی هم در این مورد صحبت نشده بود اما روز مسابقه نگذاشته بودند، روی تاتامی برود.

مردانی یادآور شد: خودم چون که احتمال می دادم اجازه ندهند با مقنعه روی تاتامی برود، برایش یک کلاه کاراته گرفته بودم اما با آن کلاه هم مانع مسابقه شده بودند و تنها شرط آنها، شرکت در مسابقات بدون حجاب بوده که دخترم قبول نکرده و ارزش ها برایش جایگاه ویژه ای دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر مارال مردانی: حال روحی دخترم خوب نیست/ نمی دانم مقصر این اتفاق کیست

پدر مارال مردانی: حال روحی دخترم خوب نیست/ نمی دانم مقصر این اتفاق کیست