مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 02:402018-10-16ورزشي

پس گرفتن سوله های بحران سرانه ورزشی بانوان را کاهش می دهد


رییس کمیته ورزش شورای شهر تهران از کاهش سرانه ورزشی بانوان در صورت پس گرفتن سوله های مدیریت بحران از مراکز الزهرا(س) خبر داد.

- رییس کمیته ورزش شورای شهر تهران از کاهش سرانه ورزشی بانوان در صورت پس گرفتن سوله های مدیریت بحران از مراکز الزهرا(س) خبر داد.

حجت نظری در گفت وگو با ایسنا، در مورد بازپس گیری سوله های مدیریت بحران از ورزشگاه های الزهرا(س) که به باشگاه ورزشی زنان تبدیل شده است، گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر چهارم، شهرداری مناطق باید در ازای بازپس گیری سوله های مدیریت بحران از مجموعه های ورزشی الزهرا(س)، مکانی را تملک کرده و برای ایجاد ورزشگاه بانوان در اختیار سازمان ورزش قرار دهند اما باتوجه به مشکلات مالی شهرداری و عدم نقدینگی مناسب این مهم هنوز محقق نشده است.

وی با بیان اینکه معتقدم که بعد از بازپس گیری سوله های مدیریت بحران نیز عملا اتفاق خاصی در حوزه تجهیز به دلیل مشکلات مالی رخ نمی دهد، گفت: با این مصوبه عملا بخشی از جامعه از مکان و فضای ورزشی محروم می شوند؛ چراکه سازمان مدیریت بحران اگر بخواهد در این سوله ها دپوی اقلام غذایی داشته باشد باید مرتبا انبارگردانی کند که منابع لازم آن در دسترس نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس گرفتن سوله های بحران سرانه ورزشی بانوان را کاهش می دهد

پس گرفتن سوله های بحران سرانه ورزشی بانوان را کاهش می دهد