مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 02:302018-10-16پزشكي

افزایش اعتماد به نفس با روزی 30 دقیق پیاده روی


عضو انجمن پزشکان ورزشی معتقد است، برای افزایش اعتماد به نفس و کاهش آسیب های اجتماعی روزانه به مدت 30 دقیقه پیاده روی کنید.

- حسین سعادت مهر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی از 26 مهر تا دوم آبان افزود: هفته تربیت بدنی نمادی از ورزش برای سلامتی است، یکی از اهداف مهم برنامه های هفته تربیت بدنی سوق دادن فضای عمومی کشور به سمت برنامه های ورزش همگانی است که موجب سلامتی مردم می شود.

وی تأمین سلامت و بهداشت بدن در برابر بیماری ها، بازسازی بدن به منظور رفع نقایص جسمی و افزایش کارایی، پرورش روان و ایجاد زمینه برای استقلال شخصیت، تقویت روان و غلبه بر عادت های بد و ایجاد حس رقابت سالم را از اهداف ورزش عنوان کرد و گفت: ورزش سبب بهبود کیفیت زندگی انسان به لحاظ جسمانی و روانی خواهد شد.

همچنین از آثار روانی ورزش می توان به افزایش اعتماد بنفس، کاهش استرس و اضطراب، امید به زندگی، شور و نشاط و از لحاظ جسمانی به بهبود کیفیت فعالیت های روزمره، عدم خستگی و خمودگی، پیشگیری از به وجود آمدن ناهنجاری های اسکلتی و بیماری ها و از بعد اجتماعی به کاهش آسیب های اجتماعی مثل اعتیاد اشاره کرد.

سعادت مهر به نقش ورزش در بین کودکان اشاره کرد و افزود: در ورزش کودکان وظیفه والدین و مربیان این است که سعی کنند کودکان را به ورزش ها و بازی هایی هد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اعتماد به نفس با روزی 30 دقیق پیاده روی

افزایش اعتماد به نفس با روزی 30 دقیق پیاده روی