مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 18:402018-10-16اقتصادي

لزوم افزایش بهره وری نیروی کار در دانشگاه ها


مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم گفت: برای حل مشکلات موجود در زمینه اقتصاد و اشتغال، باید بهره وری نیروی کار در دانشگاه ها افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، دکتر محمدسعید سیف ظهر امروز در نشست هم اندیشی تعامل دانشگاه و صنعت در دانشگاه قم عنوان کرد: استان قم دارای ویژگی های خاص و برجسته ای است و دانشگاه قم نیز به عنوان یک دانشگاه با سابقه، ظرفیت های بسیار خوبی دارد که باید مورد استفاده قرار بگیرد.

وی افزود: وزارت علوم دهه های مختلفی را پشت سر گذاشته است و در حال حاضر بیش از توسعه کمی، نقش دانشگاه در توسعه و پیشرفت کشور مورد توجه است.

مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم بیان کرد: دانشگاه های نسل اول تنها مکانی برای آموزش بودند و پژوهشی درآن ها انجام نمی شد و دانشگاه های کشور در دهه 60 اینگونه بود؛ نسل دوم دانشگاه ها در دهه 70 باعث افزایش رشد علمی کشور شد و رشته های جدیدی شکل گرفت و پژوهش های خوبی نیز انجام شد.

وی ادامه داد: دهه سوم دانشگاه ها که برابر بود با دانشگاه ها در دهه 80، وارد فاز جدید شد و ارتباط دانشگاه با صنعت شکل گرفت، در این دوره که تاکنون نیز ادامه دارد، هدف دانشگاه‎ها تربیت متخصص و کارآفرین است و اقدامات خوبی نیز در این زمینه به طور محدود انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش بهره وری نیروی کار در دانشگاه ها

لزوم افزایش بهره وری نیروی کار در دانشگاه ها