مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 18:062018-10-16اقتصادي

10 برابر شدن قیمت آسفالت در استان زنجان


امروز عمده ترین مشکل شهرداری خرم دره قیمت آسفالت است که از 600 هزار تومان به 6 میلیون تومان رسیده است.

- امیرهوشنگ نوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اقدامات شهرداری خرم دره در راستای جلب رضایت شهروندان اظهار کرد: خدمت صادقانه به مردم نعمتی الهی است که باید به درستی نسبت به ادای آن اقدام کرد.

شهردار خرم دره تصریح کرد: تحقق اهداف مدیریت شهری در خصوص ساخت شهری ایده آل در گرو رفع نیازهای زندگی شهروندی است و راه رسیدن به این مهم علاوه بر شنیدن و آگاهی از سطح مشکلات، برنامه ریزی صحیح و اصولی مدیریت است که این مهم با مشارکت همه جانبه مردم و اعمال شیوه های مدیریتی نوین محقق شده و راهکاری اثرگذار برای عبور از بحران های شهری است.

وی ادامه داد: موضوعات و درخواست های مردمی در این جلسات مطرح و تلاش می شود با همفکری و اهتمام ویژه، در راستای رفع چالش های پیش روی شهروندان گام های مؤثری برداشته شود.

نوری افزود: بیشترین موارد مطرح شده مربوط به آسفالت ریزی معابر است که به دلیل افزایش هزینه آسفالت از 600 هزار تومان به 6 میلیون تومان؛ مشکلاتی را به وجود آورده است.

شهردار خرم دره گفت: با یک حساب ساده می توان فهمید که در واقع هزینه آسفالت ریزی معابر 10 برابر شده است و این امر مشکلاتی را در انجام این امر ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 برابر شدن قیمت آسفالت در استان زنجان

10 برابر شدن قیمت آسفالت در استان زنجان